Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX.

Білюк, І. Л. (2012) Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX. 10. Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи гол. ред. А.Д. Бєлова. с. 60-67.

[img]
Перегляд
Text
Download (540kB) | Перегляд

Опис

У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: візуальний елемент, емблема (лого), графічне зображення
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 02 Вер 2013 10:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9611

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу