МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Королюк, О. М. (2013) МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 108-112. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (258kB) | Перегляд

Опис

У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 06:07
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9764

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу