МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Іванова, С. М. (2013) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 171-179. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (403kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно- комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового, змістового, технологічного, діагностичного, результативного.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 08:07
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9786

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу