МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Вірковський, А. П. (2013) МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 25-30. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (276kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено основні підходи до ретропедагогіки як засобу для повернення до упущених можливостей розвитку особистості. Вони базуються на основі поєднання лінійного та нелінійного розвитку особистості. Розглянуто використання біфуркації як можливого ''стрибка'' розвитку, що характеризує процес інтеграції попередніх систем, які трансформуються в нову цілісність. Зафіксовано феномен руйнування класичної лінійно-детерміністичної педагогічної парадигми і заміна її нелінійної педагогікою. Розглянуто питання про врахування всіх часових вимірів (минулого, теперішнього і майбутнього) в розвитку особистості. Оцінено голографічний ефект часу та його використання в технології упущених можливостей ровитку особистості. Обґрунтовано новий підхід до започаткування педагогічної системи, яка б надавала можливість створювати для учнів повторний старт розвитку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 04 Жов 2013 07:23
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9835

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу