ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Романчук, Н. О. (2013) ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 45-50. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (254kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано пріоритети, сучасний стан та основні підходи до професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Доведено провідну роль спрямованості на особистісно орієнтоване навчання у процесі формування готовності майбутніх інженерів педагогів до реалізації особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 04 Жов 2013 07:32
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9838

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу