Елементи, в яких автор: "Ніколаєнко, С. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 31.

Стаття

Петрук, О. М., Полчанов, А. Ю., Ніколаєнко, С. М., Дячек, С. М. (2023) Антикризове фінансове управління страховими компаніями. Ефективна економіка.

Петрук, О. М., Полчанов, А. Ю., Ніколаєнко, С. М., Дячек, С. М. (2023) Планування в системі фінансового менеджменту страхових компаній в умовах воєнного стану. Економічна наука (11). с. 5-8.

Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М. (2019) Фінансова грамотність – запорука успішного населення. Економіка. Управління. Інновації (24). ISSN 2410-3748

Ніколаєнко, С. М. (2019) Страхування в готельно-ресторанному бізнесі. «Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації».

Ніколаєнко, С. М. (2018) Особливості актуарних розрахунків в медичному страхуванні. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748

Ніколаєнко, С. М. (2017) Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment.

Ніколаєнко, С. М. (2016) Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування. Економіка. Управління. Інновації (3 (18)). ISSN 2410-3748

Ніколаєнко, С. М. (2016) Організаційний механізм державного регулювання системи медичного страхування в Україні. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.

Ніколаєнко, С. М. (2013) ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ ДОБРОВІЛЬНОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ. Економіка. Управління. Інновації..

Ніколаєнко, С. М. (2013) Основні тенденції розвитку ринку медичного страхування в Україні. БізнесІнформ (1). с. 281-287.

Ніколаєнко, С. М. (2011) Ризик-менеджмент у медичному страхуванні. Наукові праці МАУП, 2011, вип. 3(30), с. 141–144.

Ніколаєнко, С. М. (2008) Асиметрична інформація на ринку медичного страхування. Продуктивні сили і регіональна економіка. Збірник наукових праць РВПС України НАН України.

Ніколаєнко, С. М. (2007) Пріоритетні напрями розвитку інноваційної діяльності в Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 35-39.

Ніколаєнко, С. М. (2005) Ціноутворення на ринку добровільного медичного страхування. Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць, 1 (203). с. 217-221.

Ніколаєнко, С. М. (2001) Особливості обов'язкового та добровілшьного медичного страхування. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. с. 64-67. ISSN 0453-8048

Ніколаєнко, С. М. (2001) Особливості обов’язкового та добровільного медичного страхування. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна (503). с. 64-67. ISSN 0453-8048

Розділ книги

Ніколаєнко, С. М. (2017) Маркетинг-мікс у медичному страхуванні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 81-127.

Ніколаєнко, С. М. (2013) Соціальні аспекти функціонування медичного страхування. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, с. 334-357. ISBN 978-966-683-383-2

Монографія

Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Ніколаєнко, С. М., Богорадова, Ю. Ю. (2018) Якість продукції як основний показник конкурентоспроможності підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

Ніколаєнко, С. М., Дяченко, Т. (2017) Удосконалення збутової політики через маркетингові комунікації. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку» 2, 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Книга

Вікарчук, О. І., Пойта, І. О., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О. (2020) Strategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu Стратегічні перспективи розвитку інноваційного бізнесу. ЖДУ ім. Івана Франка, ЖДУ ім. Івана Франка, с. 1-225.

Вікарчук, О. І., Боцян, Т. В., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Кащук, К. М., Клімова, І. О. (2018) Збірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Вікарчук, О. І., Павловська, Л. Д., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В., Калініченко, О. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Дисертація

Ніколаєнко, С. М. (2014) Організаційно-економічний механізм розвитку медичного страхування. Автореферат thesis, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».

Навчальний матеріал

Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Ніколаєнко, С. М., Саух, І. В. (2022) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з освітніх компонент: Управління персоналом, Конфліктологія та теорія переговорів, Міжнародні економічні відносини. [Навчальний матеріал]

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О. (2018) Рекламний креатив. [Навчальний матеріал]

Інший

Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Клімова, І. О., Кащук, К. М., Іваненко, В. А., Ніколаєнко, С. М., Фостолович, В. А. (2021) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до виконання дипломних робіт здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг та 073 Менеджмент. ЖДУ ім. І. Франка.

Вікарчук, О. І., Клімова, І. О., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Харчишина, О. В. (2021) Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Ніколаєнко, С. М., Пойта, І. О., Саух, І. В. (2021) Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Thu Mar 28 06:44:13 2024 EET.