Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти" та Рік: 2015

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | Д | К | О | П | Ц | Я
Число елементів: 16.

І

Існюк, І. В. (2015) Ідеал комічного у репрезентаціях сучасного художнього простору України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 47-52. ISSN 2076-6173

Б

Бовсунівська, Н. М. (2015) Музична освіта чеського й німецького населення Волинської губернії (XVIII–ХІХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 82-87. ISSN 2076-6173

Д

Дудар, О. П. (2015) Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 3-8. ISSN 2076-6173

Дудар, О. П. (2015) Синестезія як соціально-культурне та мистецько-хуждожнє явище: естетична візія. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 41-46. ISSN 2076-6173

К

Колесник, Н. Є. (2015) Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 118-123. ISSN 2076-6173

Колесник, Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). с. 58-63.

Колесник, Н. Є. (2015) Формування предметно-перетворювальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами арт-технологій. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. с. 51-56.

Колесник, Н. Є. (2015) Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 90-95. ISSN 2076-6173

Колесник, Н. Є. (2015) Системний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи засобами трудового навчання учнів. In: Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, с. 231-251.

Колесник, Н. Є. (2015) Формування полікультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Проблеми освіти: Збірник наукових праць (82). с. 130-134.

О

Обух, Л. В. (2015) Осередки музичної освіти в українських духовних закладах західної діаспори. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки».

Обух, Л. В. (2015) Специфіка дитячого педагогічного репертуару в українському зарубіжжі (нотні збірники та посібники для інструментального виконання). Актуальні питання гуманітарних наук.

Олійник, С. В. (2015) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті сучасної мистецької освіти. Слов’янське музичне мистецтво в контексті європейської культури: Збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів / ВДПУ ім.. М. Коцюбинського. 48 -50.

П

Плотницька, О. В. (2015) Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. с. 109-111.

Ц

Цюряк, І. О. (2015) Сучасна масова музична культура в системі підготовки студентів мистецьких спеціалізацій. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Я

Ямчинська, Г. В., Барабаш, А. С. (2015) Формування позитивного та патріотичного ставлення до народної іграшки. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 507-509.

Цей список був створений у Thu Mar 28 18:16:55 2024 EET.