Елементи, в яких тема: "H Соціальні науки > HF Торгівля"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 5.

Стаття

Klimova, Inna, Hordieieva, Inna, Sereda, Nataliia, Pashchenko, Olha, Petecki, Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade (40). с. 98-118.

Кириченко, В. В. (2015) Психологія споживчої поведінки. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). с. 17-24.

Павлова, С. І. (2023) Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство (52). ISSN 2524-0072

Харчишина, О. В., Іванова, Л. М. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації (2). с. 32-43.

Навчальний матеріал

Денисюк, Р. О., Євдоченко, О. С., Писаренко, С. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з обов’язкової освітньої компоненти ”Харчова хімія” для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Mon Apr 15 12:21:05 2024 EEST.