Елементи, в яких тема: "L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: А | Б | Г | Д | З | К | Л | М | С | Т | Ч
Число елементів на цьому рівні: 20.

А

Антонова, О. Є. (2016) Ранній розвиток дитини у дошкільних закладах США. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць, 1. с. 190-195.

Б

Бойченко, М. А. (2009) Cучасні тенденції реформування управління загальною середньою освітою США: діяльність навчальних округів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 15-19.

Бурдіна, С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 66-69.

Білецька, І. О. (2011) Історичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 58-62.

Г

Голубкова, Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 85-88.

Голубкова, Н. Л. (2009) Особливості становлення та розвитку партнерства американської школи, СІМ’Ї та громади в ХХ столітті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 68-72.

Гущина, Д., Короленко, В., Антонова, О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 13-19.

Д

Довгань, Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 106-110.

Довгополова, А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 101-104.

Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.

З

Зарва, О. М. (2011) Моральне виховання студентів вищих навчальних закладів США. Інший. Житомир.

Зіноватна, О. М. (2010) Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 158-163.

К

Ковальчук, А. Г., Грибан, Г. П. (2014) Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах США. Студентська спортивна наука - 2014, 4. с. 65-66.

Л

Лещенко, А. А. (2005) Американський досвід домашнього виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 240-243.

М

Михайлов, О. В. (2003) Структура культури демократії старшокласників США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 151-154.

С

Сбруєв, Н. Г. (2013) Ассоциации университетских администраторов научных исследований: американский опыт создания профессионального сообщества. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 263-267.

Слоньовська, О. Б. (2007) Зміст освіти в державних школах США. Українська полоністика (3-4). с. 165-169.

Т

Теренко, О. А. (2013) Основные направления развития высшего женского образования в США. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 280-283.

Ч

Чорна, Н. В. (2003) Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 163-165.

Чувакова, Т. Г. (2003) Особистість учителя в плюаралістичному суспільстві США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 137-139.

Цей список був створений у Fri Mar 29 12:09:26 2024 EET.