Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу

Кравець, О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 126-130. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (277kB) | Перегляд

Опис

У статті уточнено категорію "педагогічна технологія" відповідно до її проектної спрямованості, обґрунтовано побудову педагогічної технології проектування навчальної інформації викладачем вищої школи в ході професійно-педагогічної діяльності, представлено шляхи її впровадження у навчальний процес вищої школи. Концептуальною основою розробки технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу в ході професійно-педагогічної діяльності визначено адаптивний підхід як засіб наближення навчальної інформації та інтелектуально-змістових можливостей суб'єктів комунікації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Лют 2014 11:51
Останні зміни: 02 Жов 2018 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10654

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу