АНАЛІЗ РИЗИКУ ВТРАТИ ПРИБУТКУ І БЕЗПЕКИ ПІД ВПЛИВОМ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Щехорський, А. Й., Рудківський, О. А. (2010) АНАЛІЗ РИЗИКУ ВТРАТИ ПРИБУТКУ І БЕЗПЕКИ ПІД ВПЛИВОМ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. ВІСНИК ЖДТУ (2(52)). с. 307-311.

[img]
Перегляд
Text
Download (286kB) | Перегляд

Опис

Ризик фінансово-господарської діяльності підприємства суттєво залежить від джерел фінансування, яким є прибуток. Ризик втрати прибутку полягає у випадковому його зниженні в порівнянні з очікуваною величиною. Очікувані зниження прибутку є наслідками ряду причин таких як: незапитана продукція підприємства, неефективність маркетингових заходів, очікувані зміни ринкових цін на виробничі ресурси, на продукцію підприємства, зміна курсу валют на зовнішніх ринках і т.д. Проблема полягає в комплексному кількісному аналізі втрати прибутку в діяльності підприємства через вказані причини.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ризик, фінансова стійкість, втрата прибутку, кількісний аналіз, операційнана діяльність підприємства
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата внесення: 04 Бер 2014 07:23
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10708

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу