Королюк О. М.
(2014)
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА РУХ ПО КОЛУ.
Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (7).
С. 240–244.
Анотація
На сучасному етапі розбудови шкільної математичної освіти текстові (сюжетні) задачі є одним із найбільш ефективних методичних засобів, спрямованих формування в учнів загального підходу, загальних умінь розв’язування будь-яких задач, пізнання та більш глибоке оволодіння математичними поняттями, що вивчаються, і деякими загальнонауковими і загальножиттєвими поняттями. Вони допомагають розвивати мислення школярів, формувати вміння й навички практичного застосування математики. Розв’язування задач допомагає виховувати в учнях наполегливість у подоланні труднощів, відповідальність, уважність, охайність, послідовність.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |