Королюк, О. М.
(2014)
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА РУХ ПО КОЛУ.
Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (7).
с. 240-244.
Опис
На сучасному етапі розбудови шкільної математичної освіти текстові (сюжетні) задачі є одним із найбільш ефективних методичних засобів, спрямованих формування в учнів загального підходу, загальних умінь розв’язування будь-яких задач, пізнання та більш глибоке оволодіння математичними поняттями, що вивчаються, і деякими загальнонауковими і загальножиттєвими поняттями. Вони допомагають розвивати мислення школярів, формувати вміння й навички практичного застосування математики. Розв’язування задач допомагає виховувати в учнях наполегливість у подоланні труднощів, відповідальність, уважність, охайність, послідовність.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |