ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ

Кащук, К. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ. Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту (2). с. 120-130.

[img]
Перегляд
Text
Download (454kB) | Перегляд

Опис

Проведено ретроспективу уявлень про інноваційну діяльність та понятійний апарат, що використовується для її аналізу. Визначено основні підходи щодо ідентифікації сутності інноваційного провайдингу як системи, що поєднує інтереси розробників та споживачів інноваційного продукту, та її складових. Розкрито етапи становлення мотиваційного механізму інноваційного провайдингу в аграрній сфері.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 27 Лип 2014 10:13
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11906

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу