Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів

Левківська К. В. (2015) Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 144–148. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (186kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інноваційні навчальні заклади, аксіологічні характеристики, науково-теоретичні підходи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 11:58
Оновлення: 22 Трав 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17277

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу