Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів

Денисенко С. М. (2015) Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 102–106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (660kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: електронний освітній ресурс, мультимедіа, проектування, емоції
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 26 Трав 2015 08:48
Оновлення: 26 Трав 2015 08:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17509

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу