Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук І. І. (2015) Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 124–129. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (264kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто основні етапи, зміст і результати експериментальної перевірки авторської технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Виявлено статистичну відмінність між репродуктивно-емпіричним, адаптивним, локальним, стратегічно-системним рівнями реалізації інновацій. Упровадження експериментальної технології здійснювалося згідно з визначеними в авторській концептуально-змістовій моделі основними етапами: стратегічно-проектувальним, безпосередньої реалізації інновацій, активного й продуктивного використання та розвитку інновації і педагогічної системи. У результаті експерименту встановлено позитивний вплив застосування розробленої технології реалізації інновацій на їх системність, інтенсивність, ефективність, результативність

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інновація, технологія реалізації інновацій, формувальний педагогічний експеримент, критерії реалізації інновацій, рівні реалізації інновацій
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 26 Трав 2015 09:04
Оновлення: 26 Трав 2015 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17513

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу