Коновальчук, І. І.
(2015)
Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 124-129.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто основні етапи, зміст і результати експериментальної перевірки авторської технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Виявлено статистичну відмінність між репродуктивно-емпіричним, адаптивним, локальним, стратегічно-системним рівнями реалізації інновацій. Упровадження експериментальної технології здійснювалося згідно з визначеними в авторській концептуально-змістовій моделі основними етапами: стратегічно-проектувальним, безпосередньої реалізації інновацій, активного й продуктивного використання та розвитку інновації і педагогічної системи. У результаті експерименту встановлено позитивний вплив застосування розробленої технології реалізації інновацій на їх системність, інтенсивність, ефективність, результативність
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |