Сіранчук Н. М.
(2014)
Лексична компетентність молодшого школяра у сучасній початковій освіті.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
С. 129–133.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті визначено та науково обґрунтовано зміст поняття "лексична компетентність молодшого школяра", розкрито зміст мотиваційної, когнітивної, практичної, рефлексивної та поведінкової лексичних діяльностей дітей молодшого шкільного віку. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра" значно ширше за поняття ''знання'', ''уміння'' та ''навички'' з лексики, оскільки концентрує у собі спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи, передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер – самостійність, цілеспрямованість, вольові якості. Лексичну компетентність молодшого школяра розглянуто як одну з інтегрувальних якостей особистості учня, яка дає змогу свідомо і творчо визначити і здійснювати власне життя, розвивати свою індивідуальність, досягати успішної, оптимальної життєдіяльності.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
лексична компетентність молодшого школяра, мотиваційна лексична діяльність, когнітивна лексична діяльність, практична лексична діяльність, рефлексивна лексична діяльність, поведінкова лексична діяльність |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
04 Черв 2015 06:40 |
Оновлення: |
04 Черв 2015 06:46 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17614 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |