Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті

Ярова, О. Б. (2015) Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 121-125. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (571kB) | Перегляд

Опис

У статті проведено аналіз особливостей соціального контексту розвитку сучасної початкової школи в державах-членах Європейського Союзу на початку ХХІ століття. Вивчено досвід країн ЄС щодо розв’язання соціальних проблем шкільництва на рівні МСКО 1. Визначено загальні тенденції розвитку європейської початкової освіти, що сформовані під впливом політичних, економічних та соціально- культурних чинників.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: початкова освіта, Європейський Союз, соціальний контекст, тенденції розвитку
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 09:45
Останні зміни: 23 Вер 2015 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18625

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу