Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. с. 12-15.
|
Text
Download (463kB) | Перегляд |
Опис
Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | О.І. Янчук |
Дата внесення: | 24 Трав 2016 08:10 |
Останні зміни: | 24 Трав 2016 08:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21049 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |