Білюк І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. С. 12–15.
|
Текст
Download (463kB) | Preview |
Анотація
Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Трав 2016 08:10 |
Оновлення: | 24 Трав 2016 08:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21049 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |