Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст

Білюк І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. С. 12–15.

[img]
Preview
Текст
Download (463kB) | Preview

Анотація

Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 24 Трав 2016 08:10
Оновлення: 24 Трав 2016 08:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21049

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу