Маркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах «ПриватБанк»)

Кокоріна, Віта (2016) Маркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах «ПриватБанк»). ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (203kB) | Перегляд
Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 06 Черв 2016 09:44
Останні зміни: 06 Черв 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21269

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу