Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах

Мельниченко Р. К. (2016) Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). С. 90–96. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано структуру профільного навчання природничо-математичного напряму Житомирської області. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Проаналізовано досвід роботи установ післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до профільного навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: профільна школа, диференціація навчання, готовність вчителя біології до роботи в профільній школі, післядипломна педагогічна освіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 15:28
Оновлення: 18 Вер 2016 15:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21942

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу