Воловик, О. П.
(2016)
Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)).
с. 13-16.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено термін ''бізнес-лінгвістика''. Розглядаються жанри та підвиди бізнес-
лінгвістики. Висвітлюється термін ''бізнес-дискурс'' як об‘єкт дослідження цього напряму прикладної
лінгвістики. Представленні передумови виокремлення віртуального дискурсу. Серед підвидів
віртуального бізнес-дискурсу розглядається ''віртуальний корпоративний дискурс''. Обґрунтовано
причини появи віртуального корпоративного дискурсу, актуальність його дослідження та сфери
використання. Розглядаються паралінгвістичні засоби, які доповнюють віртуальний корпоративний
дискурс та проаналізовано корпоративний сайт, як окремий жанр. Обґрунтована актуальність такої
роботи, яка обумовлена тим, що діловий дискурс вже недостатньо характеризує спілкування у сфері
бізнесу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |