Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики

Воловик, О. П. (2016) Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). с. 13-16. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (600kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено термін ''бізнес-лінгвістика''. Розглядаються жанри та підвиди бізнес- лінгвістики. Висвітлюється термін ''бізнес-дискурс'' як об‘єкт дослідження цього напряму прикладної лінгвістики. Представленні передумови виокремлення віртуального дискурсу. Серед підвидів віртуального бізнес-дискурсу розглядається ''віртуальний корпоративний дискурс''. Обґрунтовано причини появи віртуального корпоративного дискурсу, актуальність його дослідження та сфери використання. Розглядаються паралінгвістичні засоби, які доповнюють віртуальний корпоративний дискурс та проаналізовано корпоративний сайт, як окремий жанр. Обґрунтована актуальність такої роботи, яка обумовлена тим, що діловий дискурс вже недостатньо характеризує спілкування у сфері бізнесу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: бізнес-лінгвістика, бізнес-дискурс, корпоративний дискурс, віртуальний корпоративний дискурс, віртуалізація спілкування, корпоративна культура
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 28 Жов 2016 19:19
Останні зміни: 28 Жов 2016 19:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22284

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу