Ніколаєнко, С. М. (2016) Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування. Економіка. Управління. Інновації (3 (18)). ISSN 2410-3748
|
Text
Download (548kB) | Перегляд |
Опис
У даній статті обґрунтовано важливість маркетингових досліджень на ринку страхових послуг. Визначено та проаналізовано основні показники функціонування ринку добровільного медичного страхування. Розглянуто доцільність використання інтегральних показників для комплексного аналізу ринку страхування. Розроблено відносні показники рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування та проведено їх нормування. Запропоновано та обґрунтовано еталонні значення відносних показників. Розраховано та проаналізовано інтегральний показник рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування. Визначено інтервали які характеризують рівень розвитку ринку добровільного медичного страхування. Дана оцінка сучасному ринку добровільного медичного страхування на основі інтегрального показника. Виявлено проблеми та напрями розвитку ринку медичного страхування. Результати дослідження можуть бути використані як у подальшому вивчені ринку добровільного медичного страхування, так і інших ризикових видів страхування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) H Соціальні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 28 Груд 2016 12:38 |
Останні зміни: | 28 Груд 2016 12:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23025 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |