Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців

Фурт Д. В. (2017) Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). С. 140–144. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (349kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Узагальнено погляди науковців на проблему та виокремлено особливості вивчення української мови іноземними студентами. Виокремлено основні компоненти вивчення української мови. Охарактеризовано поняття ''мотивація'' та ''мотив'', розглянуто відмінності між досліджуваними поняттями. Наведені характеристики діяльності студентів-іноземців та обґрунтовано вплив психологічних чинників на формування термінологічної компетентності іноземних студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: студенти-іноземці, психологічні чинники, термінологічна компетентність, українська мова як іноземна, українська термінологія, навчальна діяльність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Лист 2017 11:33
Оновлення: 30 Лист 2017 11:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25908

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу