ІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємства

Вікарчук, О. І., Криворученко, А. (2017) ІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

[img]
Перегляд
pdf
Download (364kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Лют 2018 16:16
Останні зміни: 02 Лют 2018 16:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26326

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу