Спонсорство як інструмент маркетингу

Клімова, І. О., Дударчик, В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка.

[img]
Перегляд
pdf
Download (283kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 11 Черв 2018 12:32
Останні зміни: 11 Черв 2018 12:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27136

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу