Вплив реклами на формування особистості юнацтва

Максимець, С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. с. 69-72.

[img]
Перегляд
Text
Download (185kB) | Перегляд

Опис

В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: реклама, формування особистості, тривожність, агресивність, ригідність, фрустрація
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 02 Квіт 2019 14:00
Останні зміни: 02 Квіт 2019 14:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28794

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу