Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи

Мостіпака Т. П. (2015) Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (4). С. 30–37. ISSN 2410-2075

[img]
Preview
Текст
Download (342kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шлях та етапи становлення проблеми здоров’я, здоров’язбереження, здоров’язберігаючої освіти. Розкрито суть понять „здров’язбережувальна освіта”, „здоров’я”, „культура здоров’я”, „здоровий спосіб життя”, „здоров’язберігаючі освітні технології”, „оздоровчі технології”. Окреслено зв’язки між поняттями здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбереження та здоров’язбережувальна педагогіка, сформульовано завдання здоров’язбережувальної освіти, як пріоритетної на сьогодні в Україні. З’ясовано рівень значущості здоров’язбережувальних технологій вцілому та визначено місце здоров’язбережувальних освітніх технологій у сучасному освітньому процесі та їх роль у формуванні здоров’язбережувальної компетентності молоді.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Здоров’я, здоров’я людини, культура здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережуваліні освітні технології, здоров’язбережувальна освіта.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 22 Лист 2019 10:08
Оновлення: 22 Лист 2019 10:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30290

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу