Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи

Мостіпака, Т. П. (2015) Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (4). с. 30-37. ISSN 2410-2075

[img]
Перегляд
Text
Download (342kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто шлях та етапи становлення проблеми здоров’я, здоров’язбереження, здоров’язберігаючої освіти. Розкрито суть понять „здров’язбережувальна освіта”, „здоров’я”, „культура здоров’я”, „здоровий спосіб життя”, „здоров’язберігаючі освітні технології”, „оздоровчі технології”. Окреслено зв’язки між поняттями здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбереження та здоров’язбережувальна педагогіка, сформульовано завдання здоров’язбережувальної освіти, як пріоритетної на сьогодні в Україні. З’ясовано рівень значущості здоров’язбережувальних технологій вцілому та визначено місце здоров’язбережувальних освітніх технологій у сучасному освітньому процесі та їх роль у формуванні здоров’язбережувальної компетентності молоді.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Здоров’я, здоров’я людини, культура здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережуваліні освітні технології, здоров’язбережувальна освіта.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач, що депонує: ekology
Дата внесення: 22 Лист 2019 10:08
Останні зміни: 22 Лист 2019 10:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30290

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу