Панченко, Г. В. (2021) Формування екологічно доцільної поведінки старших дошкільників: теоретичний аспект. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (418kB) | Перегляд |
Опис
Стан навколишнього середовища сьогодні вимагає всебічної уваги суспільства та негайних заходів з метою покращення екологічної ситуації в Україні. Виокремити ціннісний компонент у ставленні до довкілля, формувати у підростаючого покоління екологічну свідомість як спосіб мислення, відповідальність за збереження довкілля на рівні реальної практики потрібно, починаючи з дошкільного віку, так як саме у цьому віковому періоді закладається етап формування екологічних знань, екологічної культури та екологічного виховання, і вже на етапі старшого дошкілля відбувається формування екологічно доцільної поведінки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 16 Черв 2021 09:38 |
Останні зміни: | 16 Черв 2021 09:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32876 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |