Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг

Павловська, Л. Д., Ковпака, А. А. (2021) Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. ЖДУ ім.Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (995kB) | Перегляд

Опис

Методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» укладено відповідно до освітньо-професійної програми Маркетинг для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг. У роботі представлено теми, визначені навчальною програмою підготовки здобувачів вищої освіти, які відповідають спеціальним компетентностям та програмним результатам навчання. Методичні рекомендації складаються з таких структурних компонентів: вступ, навчально-тематичний план, методичні рекомендації до проведення практичних занять, матеріали до практичних занять, контрольні запитання, вимоги до екзамену, критерії оцінювання, список рекомендованої літератури.

Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 21 Жов 2021 07:53
Останні зміни: 03 Лист 2021 19:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33286

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу