Аутсорсинг маркетингового аналізу

Іваненко В. О. (2021) Аутсорсинг маркетингового аналізу. In: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».

[img]
Preview
Текст
Download (320kB) | Preview

Анотація

Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 10 Груд 2021 08:53
Оновлення: 10 Груд 2021 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33478

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу