Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом

Іваненко, В. О., Клімова, І. О. (2021) Особливості організації економічного аналізу маркетингової діяльності проєктним методом. ХНАДУ.

[img]
Перегляд
Text
Download (294kB) | Перегляд

Опис

Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції

Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 11 Січ 2022 07:26
Останні зміни: 11 Січ 2022 07:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33566

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу