Гордієнко О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Текст
Download (694kB) | Preview |
Анотація
Тестові завдання розроблено для самоконтролю оволодіння студентами вибірковою освітньою компонентою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» «Виразне читання». Тестові завдання розроблено у відповідності з чинними навчальними програмами та побудовано за принципом програмованої перевірки знань з усіх тем курсу, що дозволяє проаналізувати, наскільки повно засвоєний матеріал студентами. Завдання в тестовій формі можуть бути застосовані для реалізації як навчальної, так і контролюючої функцій.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 30 Черв 2022 07:00 |
Оновлення: | 30 Черв 2022 07:07 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34295 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |