Гавриловська, К. П., Дем'янчук, Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. (13). с. 49-54. ISSN 2522-1876
|
Text
Download (278kB) | Перегляд |
Опис
Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | Юля Дем'янчук |
Дата внесення: | 24 Жов 2022 21:09 |
Останні зміни: | 24 Жов 2022 21:09 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34623 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |