Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth

Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Мосійчук, І. В. (2023) Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth. Економіка та суспільство (53). ISSN 2524-0072

[img]
Перегляд
Text
Download (256kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 21 Серп 2023 09:21
Останні зміни: 21 Серп 2023 09:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37789

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу