Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами

Басюк Н. А. (2023) Роль інклюзивного освітнього середовища закладу професійної освіти у формування емоційного інтелекту здобувачів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць. 38 -43.

[img]
Preview
Текст
Download (304kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається значення інклюзивного освітнього середовища у формуванні емоційного інтелекту в здобувачів з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладі професійної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітнє середовище, інклюзія, емоційний інтелект, здобувачі з особливими освітніми потребами
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 28 Серп 2023 15:41
Оновлення: 28 Серп 2023 15:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37813

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу