Сарафінчан Д. О., Рудницька Н. Ю. (2023) Формування мовленнєвої компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року). С. 128–131.
|
Текст
Download (270kB) | Preview |
Анотація
Відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, визначається така освітня лінія, як "Мовлення дитини", що фокусується на оволодінні культурою мовлення та спілкування в цілому, елементарними правилами спілкування, користуванні мовленням у різних видах діяльності. Основними складовими процесу формування мовленнєвої компетентності є такі: звукова культура мовлення; граматична правильність мовлення; словникова робота; монологічне та діалогічне мовлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 01 Груд 2023 09:14 |
Оновлення: | 05 Груд 2023 14:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38419 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |