Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку

Словінська І. В., Рудницька Н. Ю. (2023) Використання моделювання як одного з основних засобів розвитку часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
Текст
Download (275kB) | Preview

Анотація

В сучасній системі дошкільної освіти широко використовуються інноваційні методи та прийоми роботи, серед яких визначається моделювання. Моделювання постає вищою формою наочності, засобом систематизування інформації, що дає змогу більш глибоко розкрити сутність явища. Модель – це уявно чи практично відтворена структура, що відображає дійсність у спрощеній схематичній та наочній формі

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 01 Груд 2023 09:45
Оновлення: 05 Груд 2023 14:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38420

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу