Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни

Басюк, Н. А. (2024) Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції. с. 253-259.

[img]
Перегляд
Text
Download (609kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано педагогічну діяльність вчителя початкової школи як енергозатратну й стресогенну. Розкрито зміст понять "резильєнтність", "емоційна резильєнтність". Визначено роль емоційного інтелекту в структурі емоційної резильєнтності та окреслено основні підходи до його формування.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: резильєнтність, емоційна резильєнтність, емоційний інтелект, вчитель початкової школи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 19 Квіт 2024 18:09
Останні зміни: 19 Квіт 2024 18:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39476

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу