Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В. (2024) Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук (72). с. 269-275. ISSN 2308-4855

[img]
Перегляд
Text
Download (365kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти. Здійснено аналіз наукових підходів щодо визначення емоційного інтелекту. Розглянуто емоційний інтелект як здатність розпізнавати свої почуття й емоції, орієнтуватися в них та керувати ними, а також уміння розуміти стан і настрій співрозмовника. Визначено, що молодший шкільний вік є найбільш придатним періодом для розвитку емоційного інтелекту дитини.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Емоційний інтелект, молодші учні, уроки літературного читання, адаптовані завдання, дитяча література
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 23 Квіт 2024 06:25
Останні зміни: 23 Квіт 2024 06:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39483

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу