Підгурська В. Ю., Голубовська І. В.
(2024)
Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (72).
С. 269–275.
ISSN 2308-4863
Анотація
Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти. Здійснено аналіз наукових підходів щодо визначення емоційного інтелекту. Розглянуто емоційний інтелект як здатність розпізнавати свої почуття й емоції, орієнтуватися в них та керувати ними, а також уміння розуміти стан і настрій співрозмовника. Визначено, що молодший шкільний вік є найбільш придатним періодом для
розвитку емоційного інтелекту дитини.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |