Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Підгурська В. Ю., Голубовська І. В. (2024) Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (72). С. 269–275. ISSN 2308-4863

[img]
Preview
Текст
Download (365kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти. Здійснено аналіз наукових підходів щодо визначення емоційного інтелекту. Розглянуто емоційний інтелект як здатність розпізнавати свої почуття й емоції, орієнтуватися в них та керувати ними, а також уміння розуміти стан і настрій співрозмовника. Визначено, що молодший шкільний вік є найбільш придатним періодом для розвитку емоційного інтелекту дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Емоційний інтелект, молодші учні, уроки літературного читання, адаптовані завдання, дитяча література
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 23 Квіт 2024 06:25
Оновлення: 28 Квіт 2025 20:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39483

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу