Підгурська, В. Ю.
(2013)
Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67).
с. 65-69.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної
компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність
забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна
діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну
позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі.
Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |