Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів

Підгурська, В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 65-69. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (260kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі. Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 04 Черв 2013 13:25
Останні зміни: 08 Лют 2016 22:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9559

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу