![]() | перехід на Верхній рівень |
Іскрижинська А. М., Котлова Л. О., Бондар І. О. (2025) Особливості логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із дислалією. Особлива дитина: навчання і виховання, 117 (1). С. 114–130. ISSN 2312-2781
Іскрижинська А. М., Сорочинська О. А. (2022) Формування природничо-екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових технологій. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч.. С. 128–132.
Іскрижинська А. М. (2021) Гра як засіб виховання моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Іскрижинська А. М. (2025) Кінезіологія, як засіб розвитку мовлення для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. In: ІХ Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг», 28-29 квітня 2025 р., Умань.
Іскрижинська А. М. (2023) Причини виникнення дислалії у дітей. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.
Долінчук І. О., Котлова Л. О., Іскрижинська А. М. (2025) Актуальні проблеми логопедії та логопсихології. [Навчальний матеріал]
Стахова О. О., Долінчук І. О., Іскрижинська А. М., Хоменко Н. В. (2025) Вікова та педагогічна психологія: методичні рекомендації до організації самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Бондар О. І., Іскрижинська А. М. (2025) Навчальна практика з практикуму з логопедії. [Навчальний матеріал]