![]() | перехід на Верхній рівень |
Котлова Л. О., Бовсуновський В. М. (2025) Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки (71). С. 59–70. ISSN 2412-9968
Бовсуновський В. М. (2025) Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів. Габітус (71). С. 105–110. ISSN 2663-5208
Бовсуновський В. М. (2024) Психологічний супровід вчителів як ефективна стратегія їх професійнорї діяльності. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. С. 18–22.
Бовсуновський В. М. (2024) Теоретичний аналіз категорії «самоефективність» у сучасній психологічній науці. Журнал соціальної та практичної психології (3). С. 92–99. ISSN 2786-9296
Бовсуновський В. М. (2025) Самоефективність та локус контролю: наскільки вони різні? In: VI Міжнародна науково-практична конференція “Scientific achievements of contemporary society”, 10-12.01.2025, Лондон, Великобританія.
Бовсуновський В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.