Вгору на рівень |
Гладуш, В. А., Долінчук, І. О., Хоменко, Н. В., Ілющенко, І. О., Котлова, Л. О. (2024) Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Вікова та соціальна психологія дитинства» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]
Гладуш, В. А., Хоменко, Н. В., Долінчук, І. О., Ілющенко, І. О. (2024) Розвитково-корекційна робота з дітьми з інвалідністю (за нозологіями). [Навчальний матеріал]
Гладуш, В. А., Ковачова, Б. (2024) Možnosti a limity dieťaťa s dyspraxiou v predškolskom veku. Expresívne terapie vo vedách o človeku.
Гладуш, В. А. (2024) Význam terapie hlinou v procese socializácie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímipotrebami. Expresívne terapie vo vedách o človeku. с. 87-93.
Ілющенко, І. О., Гладуш, В. А., Котлова, Л. О., Хоменко, Н. В. (2024) Комплексне оцінювання розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями. [Навчальний матеріал]
Гладуш, В. А., Хоменко, Н. В., Долінчук, І. О., Ілющенко, І. О., Хворова, Г. М. (2024) Методичні рекомендації з навчальної дисципліни Спеціальна методика навчання у галузі «Технології» та соціально-побутове орієнтування для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]
Гладуш, В. А., Ковачова, Б., Дудек, М. (2024) Навчання дітей дошкільного віку з проявами диспраксії як актуальна науково-педагогічна проблема. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць (23). с. 100-115. ISSN 2413-2578
Тимошко, Г. М., Гладуш, В. А. (2023) Розвиток комунікативної компетентності педагогів в умовах інклюзивного освітнього середовища. Проектний звіт. Лисенко М.М., Ніжин.
Гладуш, В. А. (2022) Conceptual framework for the development of inclusive education in Ukraine. Podpora inkluzivneho vzdelávania na Slovensku a v zahraniči. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. с. 120-133.
Гладуш, В. А., Krška, Peter, Hloba, Alexsandr (2022) Pedagogical conditions for the development of diagnostic competence of future special education teacher. AIP Conference Proceedings.
Гладуш, В. А. (2022) Інклюзивні цінності в закладах вищої освіти України. Проектний звіт. Дніпро : ПДАБА.
Гладуш, В. А. (2022) Актуальні питання методології спеціальнопедагогічних досліджень. Expresivita vo výchove V. Vydavateľstvo: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. с. 241-253.
Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2021) Інклюзивність вищої освіти Словаччини. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (17). с. 48-60.
Гладуш, В. А., Бондар, В. І. (2021) Левінсон Ілля Мусійович, Тарасевич Микола Миколайович, Смалюга Онуфрій Миколайович, Козленко Микола Панасович. In: Українська спеціальна педагогіка в персоналіях. Запоріжжя: Вид-во Хортицької національної академії.
Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). с. 240-257.
Гладуш, В. А., Висоцька, А. М., Дубовський, С. О. (2020) Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання. Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки) (12). с. 44-62.
Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2020) Підготовка працівників спеціальної освіти в Словаччині та в Україні: порівняльний аналіз. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць (16). с. 48-60. ISSN 2413-2578
Гладуш, В. А., Кляйн, В., Шилонова, В. (2020) Формування діагностико-прогностичної компетентності випускника магістратури спеціальної освіти. Науково-практичний журнал «Україна. Здоров'я нації» (2). с. 26-33.
Кляйн, В., Шилонова, В., Гладуш, В. А. (2019) Actual problems of inclusion, integration of social and health dis advantaged pupils in the Slovak Republic. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць (13). с. 48-60.
Гладуш, В. А. (2019) Тенденції розвитку форм післядипломної педагогічної освіти в Україні. Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки) (9). с. 10-31.