![]() | перехід на Верхній рівень |
Горбань Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). С. 121–124.
Горбань Д. Ф., Котлова Л. О. (2022) Причини порушень читання і письма у дітей. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції.
Котлова Л. О., Горбань Д. Ф. (2025) Корекційно-педагогічна допомога особам з афазією: ефективні стратегії та технології. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.