![]() | перехід на Верхній рівень |
Денисюк Є. М. (2023) Логоритміка як метод корекції раннього розвитку дітекй з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). С. 117–119.
Денисюк Є. М. (2022) Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції.
Денисюк Є. М. (2022) Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. С. 178–180.