![]() | перехід на Верхній рівень |
Дупак Н. В. (2022) Теоретичний аналіз концептуальних засад професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів професійної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). С. 33–46. ISSN 2663-6387
Дупак Н. В. (2011) Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). С. 64–67.
Дупак Н. В. (2011) Регулювання змісту і якості професійної підготовки через освітні стандарти: зарубіжний досвід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. С. 54–71.
Дупак Н. В. (2010) Стандартизація в галузі освіти як комплексна проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 53–57.
Дупак Н. В. (2009) Концепція якості професійної освіти Німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 54–57.
Дупак Н. В. (2005) Науково-методичне забезпечення стандартизації професійної освіти (зарубіжний досвід). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 101–105.
Дупак Н. В. (2003) Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 63–65.
Дубасенюк О. А., Лісова С. В., Осадчий М. М., Вознюк О. В., Сидорчук Н. Г., Дупак Н. В., Вітвицька С. С., Чемерис О. А., Єремеєва В. М., Карплюк С. О., Якса Н. В., Костюшко Ю. О., Щерба Н. С., Колесник Н. Є., Піддубна О. М., Антонова О. Є., Клименюк Ю. М., Березюк О. С., Власенко О. М., Дем’янчук О. О., Захарчишина Ю. М., Королюк О. М., Копетчук В. А., Корінна Л. В., Слінчук В. І., Башманівський О. Л. (2009) Професійна педагогічна освіта: Інноваційні технології та методики. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Дупак Н. В. (2015) Особливості реалізації системного підходу до стандартизації професійної освіти. In: Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 109–124.