![]() | перехід на Верхній рівень |
Загребельна О. О. (2025) Застосування ігрових технологій у логопедичній роботі з формування словника у дітей із ЗМР. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.
Загребельна О. О., Мирончук Н. М. (2025) Роль позашкільних гуртків у формуванні творчого потенціалу учнів початкових класів. In: Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція молодих дослідників «Інновації в науці: сучасний вимір», 10 квітня 2025 р., Суми.
Загребельна О. О. (2023) Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (2). С. 124–127.
Долінчук І. О., Загребельна О. О. (2022) Застосування методів сенсорної інтеграції в роботі з дітьми, що мають порушення мовлення. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. С. 145–147.
Загребельна О. О. (2022) Оцінювання результатів інклюзивного навчання дітей. Матеріали науково-практичної конференції Теоретичні основи педагогіки й сучасні аспекти виховання..
Долінчук І. О., Загребельна О. О. (2022) Застосування методів сенсорної інтеграції в роботі з дітьми, що мають порушення мовлення. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції (м. Житомир, 10 жовтня 2022р.). С. 145–147.
Підгурська В. Ю., Загребельна О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 1. С. 217–219.