Items where Author is "Зайко, Л. Я."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Thesis | Other
Number of items: 22.

Article

Зайко, Л. Я. and Одончук, І. С. (2022) Роль медіаграмотності у сучасній шкільній освіті. Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали Восьмої міжвузівської студентської наукової конференції. pp. 53-55.

Зайко, Л. Я. (2021) Підготовка фахівців спеціальності 061 «Журналістика»: сучасні виклики. Scientifiс and pedagogic internship «Innovative methods of the organization of the education process for the specialties "Journalism" and "Management of Socio-Cultural Activity" in Ukraine and EU countries"» : Internship proceedings (2). pp. 17-20.

Богуславський, О. В. and Зайко, Л. Я. (2021) Роль цифровізації у розвитку комунікаційних можливостей суспільства. Актуальні проблеми соціальних комунікацій у ХХІ столітті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 72-75.

Зайко, Л. Я. and Давидова, Л. В. (2021) Цифрова безпека як складник професійної діяльності журналістів. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ століття. pp. 210-212.

Зайко, Л. Я. (2019) Від мови ворожнечі до мови порозуміння. Challenges of hybrid war: information dimension. pp. 95-98.

Зайко, Л. Я. (2019) Глобалізаційні трансформації комунікаційних технологій в інформаційному суспільстві. Суспільні науки: напрямки та тенденції розвитку в Україні. pp. 51-53.

Зайко, Л. Я. (2018) Етапи розвитку комунікативних можливостей людства. Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки. pp. 16-20.

Зайко, Л. Я. (2018) Соціокультурна цінність друкованих книжкових видань для дітей та процесу читання. Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів. pp. 89-92.

Зайко, Л. Я. (2016) Дискурс як противага мовним маніпуляціям мас-медіа. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (82)). pp. 45-48. ISSN 2076-6173

Зайко, Л. Я. (2015) Державна політика України щодо захисту суспільної свідомості від маніпулятивного впливу російського медіапродукту. Модернізація соціогуманітарного простору: історичний досвід, виклики та перспективи: Збірка матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. pp. 108-111.

Зайко, Л. Я. (2015) Державна політика України щодо захисту суспільної свідомості від маніпулятивного впливу російського медіапродукту. Державна політика України щодо захисту суспільної свідомості від маніпулятивного впливу російського медіапродукту. pp. 108-111.

Зайко, Л. Я. (2015) Маніпулятивний вплив слова журналіста на свідомість аудиторії. Редакторська і журналістська майстерність : Збірник матеріалів IX Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2015 р.. pp. 61-63.

Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). pp. 50-53.

Зайко, Л. Я. (2015) Проблема мовних маніпуляцій у засобах масової інформації: український та польський досвід. Українська полоністика (12). pp. 47-53. ISSN 2220-4555

Зайко, Л. Я. (2015) Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації. Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права (21). pp. 219-240.

Зайко, Л. Я. (2014) Дотримання вимог галузевих нормативних документів як основний чинник якості друкованих книжкових видань для дітей. Наукова школа Романа Іванченка: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції [Електронний ресурс]. pp. 112-126.

Thesis

Зайко, Л. Я. (2019) Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Зайко, Л. Я. (2019) Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Зайко, Л. Я. (2015) Особливості впливу на аудиторію новинних телевізійних передач в умовах сучасної гібридної війни проти України. Other thesis, Український соціум та медіа: динаміка взаємодії (2010–2015 рр.) : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції [наук. ред. В. Різун; упоряд. Т. Скотникова]..

Зайко, Л. Я. (2014) Інформаційний продукт засобів масової інформації в сучасному глобалізованому світі. Other thesis, Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі : зб. наук. праць / за заг. ред. проф. П. Ю. Сауха..

Other

Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляція в ЗМІ як засіб дегуманізації сучасного суспільства. Вид-во Національного університету "Острозька академія", м. Острог.

Зайко, Л. Я. (2015) Необхідність висвітлення ідей толерантності в сучасних українських ЗМК. Вид-во Євенок О.О., м. Житомир.

This list was generated on Fri Oct 7 09:35:22 2022 EEST.