![]() | перехід на Верхній рівень |
Кицак Г. В. (2012) Субтекст авторизації у німецькому науковому тексті. Нова філологія: Збірник наукових праць (53). С. 51–53.
Кицак Г. В. (2011) Інтертекстуальність та інтердискурсивність як текстові категорії. Тези доповідей X наукової конференції “Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація” з міжнародною участю. С. 125–126.
Кицак Г. В. (2011) Науковий текст: мовні та позамовні фактори. Наукові записки: Матеріали п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Мова і світ: дослідження і викладання». Сер. Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. (96). С. 190–193.
Кицак Г. В. (2011) Субтекст адресації як прагматична ознака німецького наукового тексту. Наукові праці Камянець-Подільського університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки (26). С. 134–136.
Кицак Г. В. (2011) Субтекст нового знання в політекстуальній структурі німецьких дисертаційних досліджень. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Філологічні науки. Мовознавство – Ч. 2. (5). С. 50–55.
Кицак Г. В. (2011) Характерні риси наукового дискурсу. Лінгвістичні студії: зб. наук. праць (23). С. 148–152.
Кицак Г. В. (2010) Вивчення наукового тексту з позицій функціонально-стилістичного підходу. Лінгвістичні проблеми та інноваційні підходи до викладання чужоземних мов у вищих навчальних закладах: Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції. ст. 31.
Кицак Г. В. (2010) Грамматические особенности научного текста. Ars grammatica. Грамматические исследования: тезисы докладов 4-й Международной научной конференции. С. 89–91.
Кицак Г. В. (2010) Текст як об'єкт лінгвістичного дослідження. Мова і культура, 7 (13). С. 87–92.
Кицак Г. В. (2007) Формування соціолінгвістичної компетентності в учнів старшої школи. Мовні і концептуальні картини світу: Збірник наукових праць. – Ч1. (23). С. 302–305.